neděle, dubna 23, 2006

Kdo umí


Kdo umí ten umí a kdo neumí ten čumí.
Moje spolužačka a dlouholetá kamarádka mi poslala takový zajímavý klip.Bylo tam předvedeno jak si dovede chlap,neboli mužský, poradit i s takovou prací jako je skládání prádla,aby to vypadalo jako od profesionálů.Jde o jednoduchý přípravek ,který dokáže složit vyžehlené prádlo tak aby mělo stále stejné rozměry a při složení na sebe, vypadalo vzhledně a pěkně.Přípravek je velmi jednoduchý a dokazuje,že v jednoduchosti je právě ten vtip a umění poradit si a usnadnit si i tak, jak říkají ženy složitou práci, jako je skládání prádla, aby to byla zábava a vypadalo to velmi pěkně.

3 Comments:

At 4:43 odp., Anonymous Anonymní said...

Tak už nás nenapínejte! Copak je to za přípravek? Nemůžu se to nikde dočíst... Že Vy jste to prádlo prostě oříznul, viďte!? ;-)

 
At 5:00 dop., Anonymous Anonymní said...

Aha, vidím, že "dar přítele Messera" vše nevyřeší. ;-) No, já si stejně myslel, že v tom bude nějakej jinej udělátor. Gratuluju! :-)

 
At 11:20 dop., Blogger František Červený said...

Joo, presne tohle jsem videl na jednom videu, ktere mi prislo mailem jako forek. Ale musim uznat, ze to vypada dobre:)Taky uz me to skladani nebavi:-D

 

Okomentovat

<< Home