úterý, února 07, 2006

Anketa


Tak jsem vyhodnotil anketu jednoho malého, různorodého kolektivu,který se věnuje bohulibé činnosti. Provozuje divadlo.Věkové rozpětí je značné. Většina je mladých, ale průměr značně ovlivňuje můj věk.Všichni rádi zpívají, ale bohužel jen doma a okolí ten zpěv nemá rádo.Tento zádrhel se dá společným školením po jistém čase odstranit. Oblíbených herců a hereček jako vzory je celá řada. Nejvíce lidí se dostalo k divadlu díky režiséru Janu Losenickému. Povolání jsou různá.Nejvíce je studujících, ale je zde jedno povolání, které je velmi těžké, ale bohužel je bez názvu. Kuriozní je jeden nosič vody. Metody na prosazování vlastních názorů jsou různé.Výsledkem je, že je potřeba prosazovat názor správný, který je dobrý. Závěrem všichni mají rádi dodržování přesnosti a dochvilnosti.Ovšem jsou jedinci, kteří požadují v dodržování přesnosti pro sebe akademickou čtvrt hodinku( t.j. 15 min. opoždění pro sebe).Podrobné výsledky dodám po obdržení dalších dotazníků na stránkách divadla Navenek

1 Comments:

At 9:14 dop., Blogger František Červený said...

Dobrý den, pane Skotek...právě jsem si přečetl váš poslední příspěvek a trošku jsem se zastyděl, protože jsem Vám dotazník ještě neodevzdal, ale navíc jsem si ho uložil někam mezi stohy divadelních papírů a nemůžu ho objevit...poslal byste mi ty otázky mailem? Odpovím okamžitě;)Fanda

 

Okomentovat

<< Home