neděle, března 12, 2006

Znovu pod sněhem


Zahrada je znovu pod sněhem.

V sobotu ráno jsem brzy vyrazil na naši zahradu nad Kadaní.Svítilo krásně sluníčko a vypadalo to na krásný už skoro jarní den.Rozdělal jsem v krbu oheň a za chvilku bylo příjemné teplo v celé chatičce.Nerad se převlékám do studeného oblečení,jak při příchodu,tak také při odchodu domů.Na dnešní den jsem si naplánoval úpravu skleníku pro výsev semen na sadbu,která potom půjde ven na záhon.Sadbu si vždycky děláme sami.Nejdříve jsem ,ale šel doplnit krmítka pro ptáčky.Na zahradě ještě pořád leží sníh a tak je musíme přikrmovat.Začal jsem doplňováním a v tom to začalo.Obloha se začala zatahovat a z mraků se sypaly obrovské vločky sněhu.Takovým říkáme chlópance.Byla tu nová zima.Když jsem přišel domů a viděl na internetu informace,že nám zase zapadla celá republika sněhem ani jsem se nedivil.Naše zahrádka je tak maličká a taky je pod sněhem.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home