úterý, prosince 19, 2006

Stal jsem se loutkohercem


Koncem listopadu letošního roku mne oslovil Lukáš Gavenda s prosbou,zda bych mu nemohl zahrát otce v jeho nové hře nazvané "O třech dcerkách".Na roli otce jsem si již zvykl.Hrál jsem ho v pohádce "Kráska a zvíře",kde jsem měl také tři dcery,tak proč ne teď.Název hry sám prozrazoval,že to opět budou dcery tři.Nabídku jsem tedy přijal a byl jsem pozván na první čtenou zkoušku.Tam mne,ale čekalo překvapení v podobě loutky starého otce.Budu vodit loutku a současně jí dám svůj hlas.Bylo to něco nového,co jsem do té doby nezkoušel.Člověk se má učit pořád i když si myslí,že už to není potřeba.Vyvrcholením našeho zkoušení pak bylo představení 5.prosince a repríza 17.prosince.Hra je legendou o svatém Mikuláši.
Účast diváků dětí i dospělých potvrdila,že o tento druh divadla zájem je.Že se hra vydařila o tom svědčil dlouhotrvající potlesk.Děkuji tímto Lukášovi,že mi umožnil získat další zkušenost a udělal ze mne také loutkoherce.

1 Comments:

At 11:41 odp., Anonymous Anonymní said...

Opravdu rádo se stalo! :o) Vy jste mi zase spolu s ostatními pomohl splnit sen... :o)

 

Okomentovat

<< Home